neděle 21. června 2009 | By: AndreaP.

Tomášek má narozeniny !!!

Ano, je to tak, dneska je první letní den, a právě v tento den jsem se stala poprvé maminkou, neb se narodil můj syn Tomášek....takže dneska máme u nás narozeninový den, tomu mému "miminku" je už pět let. Šílené, je to jako včera, kdy mi ho poprvé dali do náruče...a já jsem opět zcela naměkko...
Můj milovaný Tomášku, tyto řádky jsou určené jen a jen Tobě...z celého srdce Ti přeji hlavně zdraví, protože to moc a moc potřebuješ, dále štěstí, spoustu kamarádů, stálý úsměv ve Tvé tvářičce, žádný smutek a slzičky, milující sestřičku Kačenku, se kterou tak rádi děláte lumpárny, až nám rodičům vstávají vlasy hrůzou na hlavě, spokojený domov a v něm hřejivou náruč Tvých nejbližších. Moc Tě miluju, jsi moje sluníčko a vždycky tady budu pro Tebe, stejně jako pro Tvou sestřičku. Tvá maminka.





Kredit : Sweet magnolia by Zalinka a Dallien v retro úpravě

0 komentářů: