úterý 21. června 2011 | By: AndreaP.

Tomášek - 7.narozeniny

Můj milovaný Tomášku, je to necelý měsíc, co jsem psala zde řádky Tvé sestřičce a dnes je píšu jen a jen Tobě, neb přišel Tvůj narozeninový den. Dnes je Ti sedm let, už dávno nejsi moje malé miminko, i když bych tak ráda, abys pořád byl (a ono v mé mysli pořád budeš, vždy Tě budu ochraňovat), ale čas nezastavím. Rosteš mi před očima a já už teď vidím, že nebude trvat dlouho a svou maminku přerosteš.
Máš před sebou posledních pár dnů ve školce, a stojíš na prahu světa nového, světa školáka. Moc Ti přeji, aby se Ti ve škole líbilo, udělám vše pro to, abych Ti na té nové cestě pomohla. A zbytek, to hlavní, to bude pak už na Tobě.
K Tvým dnešním narozeninám Ti přeji hlavně zdraví, neb to ty potřebuješ ze všeho nejvíce. Hned poté Ti přeji hodně štěstí, pohody a krásné dětství....vím, není to úplně ideální, ale věř, že pro vás dva udělám cokoliv, aby jste na toto dětské období měli jen hezké vzpomínky.
Užij si tyto prázdniny v pohodě a s úsměvem na tváři a 1.září vykroč pravou nohou. Držím Ti palce. Mám Tě moc moc ráda.



0 komentářů: