středa 25. května 2011 | By: AndreaP.

Kateřina - 4.narozeniny

Moje milovaná Kačenko, je tady opět Tvůj narozeninový den, připadá mi to jako včera, co jsem Ti zde na blogu přála ke třetím narozeninám, a on je to už rok a ty dneska slavíš své čtvrté narozeniny. Je to tak, přesně před čtyřmi lety jsem Tě v 07.49 hodin prvně spatřila, na ten okamžik nikdy nezapomenu, stejně jako na ty následující, co přicházely, postupně přicházejí a budou přicházet den co den i nadále. V tomto roce ses mi z mého malého "miminka" změnila ve velkou holčičku, která už chodí do školky. Ano, velký mezník ve Tvém životě to byl. Ale ty jsi ho zvládla na výbornou. Jsi prostě moje holka, zvládneš vše, vím to. My holky se přece nikdy nevzdáváme :-) Ty a Tvůj starší bráška jste mé všechno, má naděje, budoucnost, nesmírné štěstí a radost, když se na vás oba koukám, jen vy dva mě umíte dokonale odzbrojit svou bezprostředností. Jste můj život ...

Tobě moje holčičko přeji hlavně hodně zdraví, protože to nás hodně zlobí, ale my dvě to spolu zvládneme. Dále Ti přeji stále ty ohýnky ve Tvých krásných hnědých očích, úsměv na tváři a každý den ať je pro Tebe ten nejlepší. Jsi moje holčička a já tu vždy budu pro Tebe, každý večer se spolu zavrtáme pod peřinu, kde si povídáme děsně tajné věci a nebo si jen tak ležíme v objetí, věřím a přeji si, že na to jednou s láskou budeš vzpomínat. A pak je tady Tvůj starší velký bráška, Tvůj ochránce. I když se občas (často) hašteříte, přesto vím, že mezi váma je ta pravá láska, jaká jen mezi bráškou a sestřičkou může být.

Mám Tě moc moc ráda. Tvá máma.





A tady kousek dortu, který jsme spolu včera na dnešní den dělali :-)

1 komentářů:

Čarodějka řekl(a)...

Andrejko teda tys mě dojala.Tak si to tady čtu a říkám si "vždytť to není tak dlouho cos mi psala že čekáš miminko" a ono tomu miminku jsou už čtyři roky.Přeji Kátě ať je hlavně zdravá a to vše ostatní snad přijde samo.