úterý 25. května 2010 | By: AndreaP.

Kateřinka a její den...

Je to neskutečný, letí to, je to jako včera, přitom je to už 3 roky a já si pamatuju každý jedinečný okamžik, minutu po minutě toho dne tenkrát, dne Tvého narození. Když jsi v 07.49 poprvé zakřičela na tento svět, byl to pro mě ten nejkrásnější zvuk na světě. Hlas mé holčičky. I teď ráda křičíš, ale to poprvé je stejně nějaké jiné...
Milá Kačenko, tyto řádky patří Tobě. Přeji Ti z celého srdce vše jen to nejlepší, hlavně spoustu zdravíčka, které tak moc potřebuješ, aby každý den byl pro Tebe naplněn sluníčkem, pohodou, kouskem dobrodružství i náručí mámy, táty a malého bráchy, kterému důvěrně říkáš "Tomika". Mám Tě moc moc ráda, vždy budeš moje malá holčička, a vždy tady budu pro Tebe. Stejně jako pro Tvého brášku.
Dnešní den je pro mě zvláštní nejen díky Tvým narozeninám, ale i díky tomu, že mi oficiálně končí "dovolená". Je to zvláštní pocit, jedna etapa mého života končí, čekají mě další, nové, ale už nikdy to nebude taková, jako byla tato. Byla těžká a krásná zároveň. Jsem hrdá na to, že jsem máma vás dvou ... jste moje sluníčka.








3 komentářů:

Čarodějka řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Čarodějka řekl(a)...

Kačenko já ti přeji všechno nejlepší k narozeninám.Ať se ti vše v životě podaří.
(snad už to bude v pořádku jeden komentář jsem omylem smazala,omlouvám se)

pacina řekl(a)...

Kačenko přeji ti ze srdce všechno nejlepší,hlavně zdravíčko,protože to ostatní jako je štěstí a láska to už máš ve své milující rodině.Ať se ti moc líbí ve školce. :-))